Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

☝️ Поділіться з друзями!

П’ять порад #DOBRE_комунікації про те, як зробити комунікації у громаді ефективними, налагодити співпрацю з медіа, вибудовувати довіру в соцмережах, виступати публічно, розповідати історії через фото.

👉 Пишіть у коментарях, які ще секрети успішної комунікації ви знаєте та використовуєте!

🔵 Порада 1 – про ефективні комунікації

90% публічної діяльності громади потрібно направляти на зміну стереотипів людей на користь іміджу громади. Отож, які репутаційні основи громади?

🔹 відкритість та прозорість в управлінні та прийнятті рішень;

🔹 свідоме управління інформацією – від місцевого самоврядування до жителів та від жителів до місцевого самоврядування;

🔹 вдосконалення послуг відповідно до реальних потреб та бажань жителів;

🔹 залучення громадян до розвитку громади, до прийняття рішень;

🔹 залучення громадських організацій до розвитку громади, до прийняття рішень;

🔹 упередження корупційної складової

🔵 Порада 2 – про цікавий пресреліз

Пресреліз має містити головне – інформаційний привід, новину. Це подія яка може зацікавити ЗМІ, громадян та стати предметом суспільного обговорення. Важливо розуміти, що реліз ми готуємо за наслідками важливих заходів та подій (наприклад, відкриття медіахабів, актуальні пресконференції, сесії місцевий рад та засідання виконкомів, урочистості до свят та нагородження успішних людей тощо). Пам’ятаємо, що пресконференції, засідання сесій чи виконкомів не можуть бути інформаційним приводом. У цьому випадку ми пишемо про конкретні результати та рішення цих подій, але не про сам факт їх проведення.

🔵 Порада 3 – про дієві соціальні мережі

Ваша сторінка в соцмережах має бути не просто платформою для інформування, а допомагати збудувати довіру з людьми. Для цього треба потрапляти у стрічки людей частіше і щоразу з цікавим контентом. Це не обов’язково повинні бути звіти та дописи про поточну роботу. Можуть бути і дописи без інформаційного приводу. Наприклад: один день з життя громади у фото, фрагмент історії вашої громади, корисні контакти чи практична інформація на актуальну тему. Завдяки дописам різного типу та теми ви зможете більш ефективно залучати людей до взаємодії, а підписники частіше зупинятимуться на вашому контенті, адже він буде різноманітним.

🔵 Порада 4 – про впевнені публічні виступи

Щоби подолати страх під час публічного виступу перед великою авдиторією, потрібно:

🔹гарно підготуватися по темі;

🔹 знати, перед ким ви виступатимете і чим цих людей зацікавити;

🔹 заздалегідь прописати для себе провокативні запитання і відповіді на них.

Успішний публічний виступ – це коли люди вас не просто послухали, а почули, в ідеалі – підтримали ваші ідеї та пропозиції.

🔵 Порада 5 – про якісні фото на телефон

Як зробити чітке фото?

На екрані вашого телефона в кадрі присутні кілька об'єктів. Найчіткішим має бути той, який ви визначили головним. Щоб сфокусуватися достатньо натиснути на екрані в потрібному місці.

👉 Цього та багато іншого навчалися представники Підволочиської громади (Підволочиська селищна рада) Тернопільської області під час тренінгу, який організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.

Детальніше: Програма DOBRE